Kujawsko-Pomorska Biblioteka Cyfrowa udostępnia 263 789 obiektów cyfrowych
Obiekt
Tytuł: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy. T. 29 (2017), Edukacja - Rodzina - Społeczeństwo, Nr 2/2017
Opis:
Współtwórca:
Kozubska, Alicja. Red. ; Ziółkowski, Przemysław. Red.
Wydawca:
Wydawnictwo Uczelniane Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy
Miejsce wydania:
Format cyfrowy:
Źródło:
Język:
Powiązania:
Zeszyty Naukowe Wyzszej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy
Prawa:
Właściciel praw:
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
Licencja:
Prawa dostępu:
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Identyfikator zasobu:
Digitalizacja:
Biblioteka Główna Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy
Lokalizacja oryginału:
Biblioteka Główna Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy
Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:
- Kujawsko-Pomorska Biblioteka Cyfrowa > Materiały dydaktyczne
- Kujawsko-Pomorska Biblioteka Cyfrowa > Materiały dydaktyczne > Pedagogika
- Kujawsko-Pomorska Biblioteka Cyfrowa > Materiały dydaktyczne > Socjologia
Data ostatniej modyfikacji:
13 lut 2018
Data dodania obiektu:
13 lut 2018
Liczba wyświetleń treści obiektu:
1 187
Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF
3052
Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:
https://kpbc.umk.pl/publication/191430
Wyświetl opis w formacie RDF:
Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy. T. 29 (2017), Edukacja - Rodzina - Społeczeństwo, Nr 2/2017 | 13 lut 2018 |
Obiekty Podobne
Kozubska, Alicja (red.) Kozubska, Alicja. Red. Ziółkowski, Przemysław. Red.
Kozubska, Alicja (red.) Kozubska, Alicja. Red. Ziółkowski, Przemysław. Red.
Kozubska, Alicja (red.) Kozubska, Alicja. Red. Ziółkowski, Przemysław. Red.
Kozubska, Alicja (red.) Kozubska, Alicja. Red. Ziółkowski, Przemysław. Red.
Kozubska, Alicja (red.) Kozubska, Alicja. Red. Ziółkowski, Przemysław. Red.
Kozubska, Alicja (red.) Kozubska, Alicja. Red. Ziółkowski, Przemysław. Red.
Kozubska, Alicja (red.) Kozubska, Alicja. Red. Ziółkowski, Przemysław. Red.