@misc{_Zeszyty, copyright={Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy}, address={Bydgoszcz}, howpublished={online}, publisher={Wydaw. Uczelniane Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego}, language={pol}, language={eng}, type={czasopismo}, title={Zeszyty Naukowe Wydziału Zarządzania. Zarządzanie i Ekonomia / Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy, z.1, 2015}, keywords={zarządzanie, wyniki finansowe, CSR, style kierowania, modele przywództwa, management, management style, leadership model, design, przemysł kreatywny, model DDI, creative industry, zarządzanie zasobami informatycznymi, technologia informacyjna, cloud computing, sources management, information technology, komunikacja, zarządzanie projektem, czynnik sukcesu projektu, communication, project management, project success factor, społeczna odpowiedzialność biznesu, praktyka przedsiębiorstwa, postawy nabywców, Corporate Socjal Responsibility, practical working of enterprise, consumers' behaviour, luka finansowa, instrumenty zwrotne, instrumenty inżynierii finansowej, Inicjatywa JESSICA, finacial gap, returnable instruments, financial engineering instruments, JESSICA Initiative, profit and loss account, system komunikacji marketingowej, system informacji marketingowej, marketing information system}, }